Velkommen!

Home Forums HackBergen Velkommen!

This topic contains 5 replies, has 2 voices, and was last updated by  Svennix 1 year, 1 month ago.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Vi tester ut et forum som supplement til mailingliste. Her kan alle poste fritt inntil videre – eller inntil spam overtar. Kom gjerne med tilbakemeldinger! Kanskje vi bør opprette noen underforum? Kjør debatt.

#720 Reply

Roger

Hei!

Jeg tror ikke det er så lurt med for mange underforum i starten.
    Spørsmålet er kanskje om det er enkelt å flytte gamle meldinger inn i underforum i ettertid?

#721 Reply

Roger

Ser ut til å fønke fra mobil også.. Dette kan bli bra.. ?

#726 Reply

admin
    Keymaster

Det er mulig å flytte tråder mellom forumene, så vi kan fint opprette eventuelle forum senere og putte trådene der. Jeg opprettet et for prosjekter i første omgang.

#731 Reply

Roger

Vi kan kanskje bruke den til annonsering av innlegg på instructables også? Ser det har kommet en ny en i november som jeg ikke oppdaget før må.
    Hadde vært flott om folk kunne poste slikt selv og gjøre oss oppmerksomme på at de har laget nor.. 🙂

#739 Reply

Svennix

Hei Hackbergen!
    Ut i fra bildene jeg ser på Instagram ser dette veldig interessant ut! Jeg lurer på om jeg skal stikke innom en Tirsdag når dere har møte. Men er disse møtene kun for medlemmer? Og hva pleier å skje i løpet av et slik møte?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Reply To: Velkommen!

You can use BBCodes to format your content.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

Your information:

Comments are closed.